Manekiny CAE


Manekiny do symulacji MES

Side Dummy Models

Dla przypadków uderzeń udarowych bocznych dostępne są modele DYNAmore (FAT, PDB) i FTSS.

crash; ls-dyna; manekin; humanetic; mes; cae

Frontal Dummy

Opracowane przez firmę Humanetics modele manekinów zwalidowane w oparciu o fizyczne urządzenia antropomorficzne (ATD), które są używane w testach zderzeniowych samochodów na całym świecie

crash; ls-dyna; manekin; humanetic; mes; cae

Rear Dummy Models

Model BioRID 2 służy do badania  przypadków uderzeń siedzeń z tyłu, z naciskiem na przewidywanie obrażeń kręgów szyjnych. Jest rozwijany przez DYNAmore

crash; ls-dyna; manekin; humanetic; mes; cae

Human Model

Model THUMS można zastosować w przy rozpatrywaniu przypadku ciała ludzkiego poddanego obciążeniom udarowym. Niedługo dostępne będą również modele ludzkie o różnych rozmiarach i pozycjach.

crash; ls-dyna; manekin; humanetic; mes; cae

SUFEHM Model

SUFEHM reprezentuje stworzony z elementów skończonych model ludzkiej głowy. Może być stosowany w  symulacji rzeczywistych warunków uderzenia głową, w celu oceny ryzyka obrażeń czaszki i mózgu.

crash; ls-dyna; manekin; humanetic; mes; cae

Child Dummy Models

Manekiny dzieci w różnym wieku opracowywane przez Humanetics oraz DYNAmore, zwalidowane w oparciu o fizyczne urządzenia antropomorficzne. Modele te są stosowane w testach zderzeń czołowych i bocznych na całym świecie

crash; ls-dyna; manekin; humanetic; mes; cae

Pedestrian Impactors

Modele głowy i nóg pieszych opracowane przez DPLP (konsorcjum Daimler, Porsche, Lasso i Peng), ARUP, LSTC i FTSS.

dowiedz się więcej

crash; ls-dyna; manekin; humanetic; mes; cae; pedestrian

Free Motion Head Form

Model używany w celu oszacowania możliwego urazu głowy spowodowanego uderzeniem. Dostępne modele stworzone przez LSTC oraz Humanestic.

dowiedz się więcej

crash; ls-dyna; manekin; humanetic; mes; cae; head

Side and Rear Barrier

Modele barier wykorzystywanych w testach zderzeń bocznych oraz tylnych. Opracowane przez firmy Oasys  oraz Cellbond .

dowiedz się więcej

crash; ls-dyna; manekin; humanetic; mes; cae; barrier

Frontal Barrier Models

Modele barier wykorzystywanych w testach zderzeń przednich. Opracowane przez firmy Oasys  oraz Cellbond

dowiedz się więcej

crash; ls-dyna; manekin; humanetic; mes; cae; barrier

Moose Model

Manekin łosia zaprojektowany do oceny odporności na zderzenia ze zwierzęciem dla nowych samochodów. 

dowiedz się  więcej

crash; ls-dyna; manekin; humanetic; mes; cae; łoś

Pendulum Model

Model wahadła zaprojektowany do badania różnych scenariuszy obciążeń i zmian konstrukcyjnych budowli szklanych. Model jest zbudowany zgodnie z normą DIN EN 12600 2003-4.

dowiedz się więcej

crash; ls-dyna; manekin; humanetic; mes; cae
Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji
Karol Wesołowski

Karol Wesołowski

Software Business Development Manager

+48 694 781 281
kwesolowski@ec-e.pl
Justyna Szczudło

Justyna Szczudło

Software Business Development Specialist

+48 606 898 582
jszczudlo@ec-e.pl